10 دلیل اصلی نیاز تجارت شما در سال 2021 به وب سایت

19 خرداد 1400

رفتار مصرف کننده با گذشت زمان تغییر کرده است تا با فن آوری های در حال پیشرفت در عصر دیجیتال سازگار شود. به عنوان مثال ، صفحات زرد ضخیم ، که چندی پیش محبوب بودند ، با ظهور شبکه جهانی وب با فهرستهای آنلاین جایگزین شده اند.

 

رفتار مصرف کننده با گذشت زمان تغییر کرده است تا با فن آوری های در حال پیشرفت در عصر دیجیتال سازگار شود. به عنوان مثال ، صفحات زرد ضخیم ، که چندی پیش محبوب بودند ، با ظهور شبکه جهانی وب با فهرستهای آنلاین جایگزین شده اند.
امروزه تعداد افرادی که از اینترنت برای یافتن مشاغل استفاده می کنند چند برابر شده و صفحات زرد تقریباً به گرد و غبار تبدیل شده است. طبق Adaptive Marketing ، در سال 2017 ، 97٪ از افراد برای یافتن مشاغل محلی در نزدیکی خود به جستجوی آنلاین پرداختند. بنابراین ، اگر می خواهید با حضور در مقابل مخاطبان مناسب ، شغل خود را توسعه دهید ، باید آنلاین پیدا شوید - این بدان معنی است که باید وب سایت داشته باشید. این وبلاگ در مورد 10 دلیل اصلی نیاز کسب و کار شما به وب سایت در سال 2021 صرف نظر از صنعتی که در آن هستید صحبت می کند.


دلیل شماره 1: مشتریان شما انتظار دارند
با توجه به نکته قبلی ، مشتریان باهوش شما از فناوری انتظار دارند که برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل خود وب سایتی داشته باشید. در مورد شما ، وب سایت شما می تواند به شما در ایجاد تجارت ، افزایش ارزش یادآوری نام تجاری ، ارتقاw حسن نیت در مقابل مشتریان و مخاطبان هدف و همچنین ارائه پیام های بازاریابی قوی کمک کند. به این روش فکر کنید ، وب سایت شما پیام بازاریابی شما را 24 ساعت و 365 روز در سال ارائه می دهد! جدا از وب سایت های تجارت الکترونیکی ، اکثر وب سایت های حرفه ای اطلاعات محور هستند و سعی در رفع نقاط درد بازدیدکنندگان دارند.

دلیل شماره 2: ارائه مدرک اجتماعی
رفتار مشتری بیشتر تحت تأثیر گفته های دیگران در مورد تجارت شماست. فرقی نمی کند ، اگر برند شما در سایت های مرور مانند FourSquare یا Yelp دارای 5 ستاره است ، افراد انتظار دارند وب سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری کسب کنند. از آنجا که خریداران احتمالی در حال حاضر به دنبال آنلاین شما هستند ، از جمله توصیفات مشتری در سایت شما یک روش عالی برای تحت تأثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه مدرک اجتماعی است.

دلیل شماره 3 روایت را کنترل کنید
اگرچه کنترل آنچه مردم درباره شما می گویند دشوار است ، شما می توانید با نوشتن داستان شخصی خود در وب سایت ، بر درک برند خود تأثیر بگذارید. وقتی می خواهیم به مارک ها کمک کنند پیام ، چشم انداز و مأموریت خود را گسترش دهند ، یک وب سایت راهی بسیار کارآمدتر از تبلیغات چاپی یا بروشور نامه حلزون است. طبق گزارش SEOTribunal ، روزانه 5.6 میلیارد جستجو در Google و هر روز 63000 جستجو در ثانیه انجام می شود. تصور کنید ، با این نوع حجم جستجو ، ممکن است شخصی در حال حاضر آنلاین باشد که به دنبال خدمات دقیق شما باشد. اگر وب سایتی ندارید ، حدس بزنید چه کسی تجارت را به دست می آورد؟ قطعاً ، شما نیستید! اما آن رقیب همسایه ، که وب سایتی زیبا و بهینه شده برای جستجو دارد.

دلیل شماره 4: به حداکثر رساندن ROI
در دوران تحول دیجیتال ، ایجاد یک وب سایت با ابزارهای رایگان مانند WordPress.com هزینه زیادی ندارد ، اما انفجار بیشتری را برای شما فراهم می کند. یک وب سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه زیاد در مقابل هزاران مشتری بالقوه دیگر باشید. این می تواند به شما کمک کند تا برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. محتوای موجود در وب سایت ، بدون توجه به اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید ، بر تصمیمات خرید و معاملات تجاری تأثیر می گذارد.

دلیل شماره 5: وب سایت به اعتبار شرکت اضافه می کند
اگر می خواهید به جهانیان نشان دهید که تجارت خود را جدی می گیرید ، وقت آن است که در یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از 50٪ از کاربران گوشی های هوشمند هنگام جستجو در تلفن های هوشمند خود ، یک شرکت یا محصول جدید را کشف می کنند ، نداشتن وب سایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. طبق یک مطالعه ، 75٪ از کاربران آنلاین قضاوت در مورد اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب سایت آن پذیرفته اند. در پایان ، افراد احتمالاً با شرکتی که می توانند به آن اعتماد کنند درگیر می شوند و وب سایت سنگ قدم به سوی ایجاد این رابطه است.

دلیل شماره 6: مکالمات سازنده بیشتری داشته باشید
وب سایت بستر شما برای پاسخگویی به تمام س questionsالات اساسی است که مشتریان بالقوه شما ممکن است در مورد تجارت و نام تجاری شما داشته باشند. این امر به ویژه در مورد آژانس های بازاریابی B2B صدق می کند . هنگامی که افراد از وب سایت شما بازدید می کنند ، آنها به دنبال پاسخ به س questionsالات اساسی مانند آنچه شما انجام می دهید ، محصولات / راه حل های شما ، مکان شما ، جزئیات تماس و غیره می شوند. فقط به یاد داشته باشید ، وقتی چنین اطلاعاتی را ارائه می دهید ، آن را ساده و کوتاه نگه دارید زیرا این روزها مصرف کنندگان انتظار رضایت فوری دارند.

دلیل شماره 7: با سایر جالوت های صنعت رقابت کنید
آیا می دانید داشتن یک وب سایت فرصتی عادلانه برای رقابت با غول های صنعت خود به شما می دهد؟ وقتی یک وب سایت بهینه سازی شده ایجاد می شود ، می تواند رتبه بالاتری داشته باشد و در زمان مناسب در مکان مناسب باشد. پیشنهاد برای کلمات کلیدی مناسب می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و سفر مشتری شما را تحت تأثیر قرار دهد ، که معمولاً با تحقیق ، توصیه و بررسی آغاز می شود. داشتن جایگاه برجسته در صفحه نتایج جستجو یکی از راههای بسیاری برای به چالش کشیدن صنعت Goliaths شماست. بنابراین ، اگر بر اینترنت تسلط ندارید ، به مشتریان خود دلیل می دهید تا از این رقابت خرید کنند.

دلیل شماره 8: محو شدن رسانه های اجتماعی
اگر فکر می کنید داشتن صفحه ای در شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری جدید کافی است ، دوباره فکر کنید. داشتن صفحه فیس بوک کافی نیست ، زیرا هر تجارت دیگری آن را دارد. فیس بوک ادعا می کند که افراد در سال 2018 نسبت به سال قبل 50 میلیون ساعت کمتر در فیس بوک گذرانده اند. بنابراین ، بسیاری از شرکت ها اکنون به جای اعتماد به شبکه های رسانه های اجتماعی ، به ساخت وب سایت روی آورده اند . در حالی که شبکه های رسانه های اجتماعی پتانسیل افزایش تجارت را دارند ، بانکداری فقط روی آنها می تواند یک اشتباه بزرگ باشد که ممکن است در سال های آینده هزینه داشته باشد.

دلیل شماره 9: ساعات کاری خود را افزایش دهید
داشتن وب سایت به معنای این است که محتوای شما در هر ساعت از روز و بر اساس راحتی آنها در دسترس کاربران است. بنابراین چه کسی در شب گذشته یا در طول روز به وب سایت شما مراجعه کند ، به نوعی شما همیشه با او تعامل دارید و می توانید با علامت "بسته شده برای کسب و کار" خداحافظی کنید. در دسترس بودن در همه زمان ها از بازاریابی پشتیبانی می کند و فروش را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و این به ویژه در مورد شرکت های تجارت الکترونیکی بیشتر صدق می کند. همچنین گامی در جهت خدمات موثر و ایجاد ارتباط با مشتری است ، خصوصاً اگر در وب سایت خود ربات های چت با قابلیت هوش مصنوعی فعال کرده باشید که می تواند مشکلات اساسی مشتریان را در صورت نیاز بیشتر حل کند.

دلیل شماره 10 پیشنهادات خود را به نمایش بگذارید
نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که یک وب سایت اولین تعامل مخاطبان هدف شما با نام تجاری شما است. چگونگی موقعیت شغلی خود کاملاً تحت کنترل شماست. به آن اضافه کنید ، شما نه تنها می توانید پیشنهادات خود را با ویژگی ها نمایش دهید بلکه آموزش های کوتاه ویدیویی یا دستورالعمل های PDF قابل بارگیری را نیز ارائه می دهید. شما همچنین می توانید جوایز ، توصیفات و تمام ویژگی های برجسته خود را که می توانند نقاط درد بازدید کنندگان شما را کاهش دهند برجسته کنید. این باعث می شود میانگین زمانی که مشتریان شما در وب سایت می گذرانند افزایش یافته و شاید بر تصمیم آنها برای تماس با شما تأثیر بگذارد.
نکاتی برای شروع
اکنون که دلیل داشتن وب سایت را فهمیدید ، بیایید به برخی از راه های شروع کار نگاهی بیندازیم. اول از همه ، یک سرویس میزبانی وب انتخاب کنید. چندین شرکت وجود دارند که هم دامنه و هم خدمات میزبانی ارائه می دهند.
نام دامنه را انتخاب کنید
در حالت ایده آل ، نام دامنه شما باید با نام شرکت شما باشد. در صورت عدم دسترسی ، می توانید نام دامنه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده خط مشی شما باشد. نام دامنه را جذاب و متمایز کنید. نام دامنه یک ابزار قدرتمند بازاریابی است که باید کاملاً از آن استفاده کنید.
خدمات میزبانی وب
سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید که دارای اعتبار معتبری باشد. یک ارائه دهنده خدمات انتخاب کنید که بتواند تغییرات را به سرعت و از نظر اقتصادی تحمل کند. این کار به خصوص هنگامی که کسب و کار شما گسترش یابد ، کوچک سازی کنید یا به روزرسانی های مهم دیگری داشته باشید ، مفید خواهد بود.

طراحی سایت
طراحی سایت باید محصولی از چندین جلسه طوفان فکری باشد زیرا ساخت آن به همان سادگی که فکر می کنید نیست. اطمینان حاصل کنید که الگوپذیری طراحی سایت شما آسان است و شبیه رقبای شما نیست. از این گذشته ، شما نمی خواهید تجارت شما شبیه به رقابت شما باشد.
غذای آماده نهایی
قیمت عقب ماندن بسیار بیشتر از داشتن وب سایت است
داشتن یک وب سایت با طراحی حرفه ای و تمایز تجاری برای افزایش فروش ، تقویت نتیجه و رشد کسب و کار شما حیاتی است. به شما این فرصت را می دهد تا با داستان برند خود در مقابل مخاطبان هدف مناسب قرار بگیرید. علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت ابتدایی هزینه ای چند پنی دارد و می تواند در طولانی مدت بازدهی بالایی داشته باشد.
بنابراین به جای اینکه بپرسید چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد ، بپرسید چرا که نه!

تیم پارتاک آماده ارائه خدمت به شما جهت طراحی سایت در اصفهان می باشد

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم